Polecane marki

  • MaxiTape
  • MaxiMasking
  • BlueTape
  • TermoTape

Koszty transportu

  • Paczkomat InPost - 12.77zł
  • Kurier DPD - 18.82zł
  • Spedycja Paletowa - 307.50zł

INFORMACJE O SPRZEDAJĄCYM:

  1. Sprzedawca: „PACK-CENTER” KOŁODZIEJ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, NIP: 6342626332, REGON: 240578049
  2. Kontakt: miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Szyb Barbary 2, 41-709 Ruda Śląska, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected], numer telefonu: 32 201 96 10.

INFORMACJA O GWARANCJACH:

  1. Wszystkie produkty oferowane przez sprzedawcę posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Okres gwarancji dla produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia produktu do klienta.
  3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu.
  4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień konsumenta oraz przedsiębiorców na prawach konsumenta, wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu, określone w Kodeksie cywilnym.

INFORMACJE O REKLAMACJI Z TYTUŁU RĘKOJMI:

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: ul. Szyb Barbary 2, 41-709 Ruda Śląska.
  3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
  4. Dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Szyb Barbary 2, 41-709 Ruda Śląska.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
  6. W przypadku reklamacji klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad.
  7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT):

  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego rozdziału, klient będący jednocześnie konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (wzór poniżej).
  2. W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta mają obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Szyb Barbary 2, 41-709 Ruda Śląska.
  4. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, powinni obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, sprzedawca dokona zwrotu wartości produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego rozdziału, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  6. Jeżeli konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, wybrali sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, to sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, odstępujący od umowy sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego rozdziału, ponoszą jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy.
  9. Termin czternastodniowy, w którym konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, objął produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, w wypadku umowy sprzedaży:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    4. w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest „PACK-CENTER” KOŁODZIEJ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, NIP: 6342626332, REGON: 240578049, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Szyb Barbary 2, 41-709 Ruda Śląska, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected], numer telefonu: 32 201 96 10, zwana dalej „Administratorem".
  2. Administrator przetwarza dane osobowe klientów w przypadku składania zamówienia, w celu wykonania umowy sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (realizacja umowy sprzedaży).
  3. Klient w przypadku zamówienia podaje: imię i nazwisko, adres, NIP, adres e-mail oraz numer telefonu.
  4. Dane osobowe klientów przechowywane są przez Administratora tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
  5. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Podstawy prawne żądania Usługobiorcy:
    1. Dostęp do danych – art. 15 RODO.
    2. Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
    3. Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
    4. Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
    5. Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
    6. Sprzeciw – art. 21 RODO
    7. Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
  7. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 6 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: [email protected]